SAGiE

Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Saga - 9 maj 2020 13:11

Helluuh, i torsdags filmade jag ju klart min apartment tour, och även om den känns lite stressig och inte så detaljerad och sånt så får det vara så.
Jag har iallafall börjar redigera den nu, och hoppas på att jag orkar fortsätta och fixa! Det är just nu typ 40 minuters material jag ska redigera ihop, men det ska nog gå om jag samlar ihop lite energi!

Medina var här torsdag-fredag eftersom vi först skulle målat väggarna, men nu när det är framskjutet en vecka så tittade vi bara på lägenheten och sånt. Sedan åkte vi in till Kalmar igår för att vi båda behövde köpa lite saker.
Jag behövde köpa skor och ilägg till skorna, men valde att bara köpa iläggen nu och köpa skor nästa gång.
Jag har ju jätteproblem med mina knän och fötter, så det ska bli skönt att kunna gå riktigt igen cx

Jag har försökt kolla lite efter mattor till lägenheten, och har hittat någon som nog kan passa, som jag kanske beställer när jag fått in pengar på kontot.
Gillar jag den kanske jag köper en till efteråt!

Och javisst ja, kerbera släppte sin nya singel igår och den är så otroligt bra, så gå jättegärna in och lyssna!
Den betyder redan jättemycket för mig och jag blev väldigt känslosam!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards