SAGiE

Alla inlägg den 17 oktober 2020

Av Saga - 17 oktober 2020 20:51

Helluuh, hela dagen har jag fått för mig att det är fredag istället för lördag, så när mamma och jag var iväg och handlade och sånt så var jag jätteförvirrad med tiden cx
Jag var iallafall på lindra idag och köpte en kofta, jag kollade efter lampor till lägenheten men hittade inget kul. Nu har jag iallafall en lite varmare kofta istället!

Nu på kvällen kollade jag avsnitt 2 och 3 av Yashahime och jag kan knappt vänta till nästa! Älskar det jag sett och jag vill så gärna veta vad som hänt med Kagome och Inuyasha och de andra!
Jag hoppas de fortfarande lever iallafall, det är ju lite oklart. Oavsett tycker jag Yashahime är spännande och ser fram emot att fortsätta följa serien!

Imorgon fyller mamma år, så jag ska dit under dagen! Jag tänkte först slå in hennes present ikväll men är alldeles för trött, så det blir nog imorgon på morgonen istället.
Hon tyckte jag skulle ta med Cosmo men jag tror fortfarande hon är för liten och skulle bli uppäten av Narnia, så hon får vänta lite längre cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards