SAGiE

Direktlänk till inlägg 26 mars 2020

Jag fyller 20 i övermorgon?

Av Saga - 26 mars 2020 18:16

Helluuh, på lördag fyller jag 20 så jag försöker att smått planera vad vi ska hitta på cx
Jag lär fira lite med familjen på förmiddagen och på eftermiddagen så kommer några vänner, dock vet jag inte säkert vilka än för har inte fått svar eller hunnit (eller rättare sagt orkat xD) kolla med alla än!
Men vi lär kolla lite på film, sjunga, äta tacos och fika och sen har jag köpt rackare 2 (Cards against humanity på svenska)
Första spelet fanns inte när jag köpte men det blir jättebra med den så det ska bli kul!
Ingen av mina äldre släktingar kommer ju kunna komma nu pga. risken för Corona och sånt, så dem får jag träffa någon annan gång!
Så jag planerar iallafall att baka lite imorgon, storstäda och försöka planera!

Idag har jag städat en hel del, handlat åt mig och mamma (hon är förkyld så för säkerhets skull så handlar jag åt henne fram till hon är symtomfri) sen har jag tvättat, hängt tvätten, städat så mycket jag hunnit hittills, och passat på att återvinna med mamma innan jag skulle handla!

I förrgår fick jag hem en ny klänning som jag beställde förra veckan, så jag ska försöka reda ut min lila kaosiga peruk (i hopp om att den kanske kan räddas) då den skulle vara fin till den!
Jag köpte även en väggorganiserare med sailor moon på där jag kan förvara lite småsaker! Så jag har sladdarna till min skrivare, lite oanvänt smink till när annat tar slut och lite annat sånt!
Just nu hänger den över min spegel, men jag ska köpa en till bokhylla som ska stå där sen, så då kommer jag kanske hänga den på min dörr eller vid min bokhylla jag redan har!
Så vi får se hur det blir!

Imorgon ska jag till psykiatrin på möte med min läkare, soc och arbetsförmedlingen angående att söka aktivitetsersättning. Jag är nervös över hur det ska gå, men jag hoppas det kommer gå bra.
Förhoppningvis kan dem bedöma att jag inte kommer kunna ha ett riktigt jobb på ett bra tag med tanke på hur det gått hittills och hur mycket jag varit sjukskriven sedan tidigare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards