SAGiE

Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Saga - 19 maj 2018 20:46

Helluuh, idag så gick vi till Malmö ink och jag fick min första tatuering gjord!
Jag hade varit jättenervös innan, men ändå inte så mycket som jag trodde, men ändå så jag var lite skakig.

Det gick iallafall jättebra och det var en liknande känsla som jag hade föreställt mig, fast lite mer brännande.

Vissa ställen gjorde lite mer ont och på vissa ställen kände jag inte ens något, men under hela tiden som jag blev tatuerad så hade jag ett leende!
Så nu börjar jag planera inför framtida tatueringar :')

Jag är iallafall supernöjd med den och är så glad att den kommer vara där i resten av mitt liv då Harry Potter alltid varit en stor del av mig.

Så jag har velat ha den här tatueringen i flera år!

Så nu är jag en nöjd filur ^^


Vi gick även lite på shock och science fiction bokhandeln och jag fick några saker med mig hem!
Så imorgon ska vi tillbaka till science fiction bokhandeln och sen till lush och lite till innan jag piercar mig!
Lägger upp mer om det när jag kan! ^^

       

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards