SAGiE

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2018

Bio!

Av Saga - 18 augusti 2018 16:47

 Helluuh, jag kunde inte somna igår så det slutade med att jag var vaken hela natten och jag är jättetrött nu.
Men idag ska jag och Medina gå på bio och se slenderman tillsammans!
Hon skulle egentligen följa med hit och sova över efteråt men hon hade inte råd med tåget och sommarlovskorten gick ut för några dagar sedan.
Tyckte ändå dem kunde funka fram till skolan började (börjar på tisdag) för det kostar en hel del och då förlorar jag typ all motivation till att försöka även om jag övat massor i sommar för att klara att åka tåg.

I sommar har jag verkligen tvingat mig själv att åka buss och tåg jättemycket och det har varit extremt jobbigt.
Det får mig att må jättedåligt men det blir ju lättare....
Jag kommer nog alltid må dåligt av att åka tåg, men jag blir bättre på att hantera det.
Dock är jag inte direkt redo att åka tåg till och från skolan för jag skulle inte ha någon energi kvar till skolarbete.
Men jag kämpar på!

På måndag börjar ju mina bröder skolan igen och mamma jobbar så förhoppningvis ska jag passa på att filma en video eller två så jag har något att lägga upp!
Har varit så dålig på att uppdatera youtube, precis som med bloggen och typ.... allt annat?
Har inte mått bra och orken har bara inte funnits där.
Men jag lever iallafaaall!

Aja, ska snart sticka till tåget! Lär uppdatera om hur filmen var cx

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards