SAGiE

Direktlänk till inlägg 28 mars 2018

Idag fyller jag 18! ^^

Av Saga - 28 mars 2018 23:16

Helluuh, idag är det min 18-årsdag och även om den kanske inte började perfekt, så är jag jättenöjd med dagen!
På morgonen mådde jag jättedåligt för jag var nervös och oförberedd inför mitt ensembleprov, för jag förstod typ inget och jag ville inte att det skulle förstöra hela dagen, men jag blev iallafall lite firad på morgonen.
Familjen kom och sjöng och gav mig varm choklad på morgonen och så fick jag även min present, vilket var ett inspelningsset som bestod av ett ljudkort, en mikrofon och ett par hörlurar!
Det gjorde mig jätteglad eftersom det är något jag behöver och som jag planerat att köpa!
Så nu behöver jag inte längre låna från skolan utan kan använda mina egna saker ^^
Dessutom fick jag en nyckelring med en uggla och så stod det ??Stay strong and fight on?? och den var jättefin!
Sedan åkte jag ju till skolan och jag fick provet gjort, det kändes inte jättebra men det är färdigt nu iallafall?
Vi repade även vilket gick bra och dem som var i klassrummet när jag kom till skolan sjöng för mig när jag gick in på morgonen cx
Det kändes bättre när jag fick åka, sen fick jag äta en hamburgare efter skolan då jag inte kunnat äta frukost och då fick jag även en frappé!
Så efter det kom jag hem, bytte om, och sen kom farmor och farfar och morfar och Manuela!
Av mormor fick jag pengar och en blomma, av farmor och farfar fick jag ett presentkort på shock, godis och en blomma och av morfar och Manuela fick jag ett presentkort på Dollarstore och cupcakes! ^^
Jag blev jätteglad för allt! ^^
Så vi fikade och blev så mätta så vi höll på att spy cx
Efter att alla hade åkt hem så åt vi pizza och sen drack jag min hallonsoda med 10 isbitar cx
Medan majoriteten av folk i min ålder firar med alkohol och dricker massor så har jag min älskade hallonsoda och håller mig borta från alkohol cx

På fredag ska jag fira med några av mina vänner, jag är väldigt förvirrad om hur det ska bli men det ska bli så kul att träffa alla!
Det är 8 av mina vänner som kommer (om jag minns rätt) och jag är så dålig på att träffa dem, så det ska bli kul!
Vi får se vad dem planerar cx

Jag är iallafall jättenöjd med min dag! ^^

 
 
Ingen bild

Andreas

28 mars 2018 23:34

Stort grattis på födelsedagen

Saga

30 mars 2018 12:00

Taack ^^

 
Diana

Diana

28 mars 2018 23:41

Grattis!!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Saga

30 mars 2018 12:00

Taack ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards