SAGiE

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Saga - 9 februari 2017 18:38

Helluuh! Är lite friskare idag men fortfarande inte helt frisk.

Ska försöka tvinga mig själv till skolan imorgon även om jag fortfarande är sjuk.

Jag fick en sminkvideo filmad idag och den är redigerad nu

så kommer ladda upp den imorgon!

Förhoppningsvis så kan jag filma lite under helgen också!


Min dag har varit så seg, jag vaknade, rensade smink, gick och lade mig igen, vaknade

för att äta, somnade och sedan vaknade jag för att påbörja att packa inför helgen.

Får iallafall hoppas det är bättre imorgon så jag orkar ta tag mer i mitt liv!

Hoppas verkligen jag klarar att gå till skolan imorgon!

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards