SAGiE

Alla inlägg den 16 juli 2017

Av Saga - 16 juli 2017 17:12

Helluuuh, har nyss kommit hem från Kalmar och är jättetrött, jag sov över hos Elsa från igår till idag och jag hade jättekul! ^^

Vi gick och tittade på något (som förmodligen vad fotboll? Gick typ inte att se) och man gillade stämningen där, så vi var där en stund innan vi gick till Ica och köpte melon, nötter och jag en mer för jag var så extremt törstig cx
Sen kollade vi på "Det levande slottet" och jag hade inte sett den förut men älskade den!
Älskar Studio Ghibli filmer, dem är så mysiga och unika, dessutom är musiken underbar <3
Vi myste massor med Elsas katt för sen var sååå mysig!
Älskar verkligen katter, det är bland de bästa jag vet!

Sen åkte jag vidare och hjälpte mamma handla, köpte en glass och åkte hem cx
Lär spendera resten av dagen med planering inför NärCon! cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards