SAGiE

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Saga - 13 mars 2016 18:54

Helluuh, jag har verkligen haft en skitdag. Allt började med att jag vaknade
med världens ångerst, helt utan anledning.
Jag hade ingen energi men fick åka till tävlingen ändå.
Sen har jag nästan brytit ihop utan anledning gång på gång, tårarna har varit i ögonen hela tiden.
På tävlingen gick det dessutom jättedåligt...

Men efterråt åkte vi och köpte pizza och jag mådde lite bättre när jag kom hem
även om jag fortfarande inte mår bra.

Imorgon blir det skola igen och jag hoppas jag klarar det...
Evelina är ju tillbaka och kan motivera mig, dessutom har jag underbara vänner i skolan!
Men om mitt mående inte blir bättre snart så vet jag inte riktigt
vad jag ska göra...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards