SAGiE

Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Saga - 13 augusti 2016 19:15

Helluuh, för ett tag sedan ville jag läsa någon ny manga och hittade Fuuka.
Jag fastnade snabbt för den och tyckte själva Fuuka var underbar.
Hela bandets relation och allt var så fin och jag blev så glad utav att läsa den.

Jag vill inte spoil för mycket men för er som har läst den så vet ni ju att det kommer en väldigt sorglig del en bit in i mangan.
Jag kan erkänna att jag grät väldigt mycket och min familj tyckte bara jag var korkad xD

Men bandet fortsätter ändå växa och utvecklas och jag blir så glad utav den!
Det finns bitar som fick mig till att gråta massor men för övrigt är den underbar!

Av Saga - 13 augusti 2016 09:31

Helluuh, idag ska jag till Kalmar och träffa Jasmine en stund och det ser jag fram emot!
Efter det är det nog mest packade för min del om jag inte åker till Öland!
Jag har inte riktigt bestämt mig än cx

Mamma åkte till Ullared idag och eftersom jag ska träffa Jasmine kunde jag
inte följa med men hon fick en lista på några saker jag behöver som hon kanske skulle köpa!
Annars får jag vänta till nästa gång (vilket är ganska snart) när Evelina och jag ska med ^^

Jag har haft väldigt konstiga drömmar senaste nätterna, mycket mardrömmar och bara väldigt konstiga drömmar.
Misstänker att det kan ha att göra med nervositet inför gymnasiet!
Även om jag även är taggad!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards