SAGiE

Alla inlägg under maj 2016

Av Saga - 17 maj 2016 22:08

Helluuh, jag är jättetrött för somnade jättesegt igår (eller ja, 02:30 så imorse) så
lyckades somna i skolan idag.
Jag har knappt haft energi till att göra någonting idag och nu vill jag
bara sova!

Imorgon är det orienteringdag och jag känner mig inte precis taggad..
Men jaja, man får göra sitt bästa!

Av Saga - 16 maj 2016 18:45

Helluuh, idag kom jag hem från Öland vilket betyder att jag ska tillbaka till skolan imorgon!
Jag ska ha nationella prov i geografi och jag hoppas det går
helt okej iallafall!
Geografi är ett sånt ämne där jag verkligen måste vara riktigt koncentrerad för att klara
av det så vi får se hur det går!

Annars har jag mest suttit och gjort skolarbete nästan hela dagen!
Jag ska se om vi kan åka till Kalmar i veckan då jag behöver köpa ett par nya skor och dessutom köpa en ny concealer då min är slut :c

Av Saga - 15 maj 2016 21:39

Helluuh, har spenderat helgen på Öland hos min mormor och ska stanna tills imorgon
och sköta skolarbetet härifrån.
Evelina har också varit här och jag var så glad att hon följde med för att vi har haft
jättekul den mesta av tiden!

Vi insåg hur keiosfestivalen börjar närma sig och jag är sååå taggad <3
Jag har aldrig varit i Stockholm eller åkt flygplan förut så det blir lite nytt för mig cx
Förmodligen kommer jag få lite panik innan flyget men jag tycker samtidigt det ska bli
kul då jag alltid velat flyga ^^

Evelina och jag ska dessutom gå en dag på Sweden rock ihop, vi ska dit på fredagen
och gå på marknaden på lördagen ^^
Så jag har en hel del att se fram emot nu ^^

Av Saga - 14 maj 2016 18:05

Helluuh, fick sminka Malte (vilket är svårt då han inte kan sitta still) och sätta på
honom en lolitaklänning och han blev så söööt ^^
Melvin ville inte men ska försöka tvinga på Loke då han verkade vilja cx
Lucas och Theo totalvägrar så det är ingen idé att försöka xD

Men jag är stolt över att jag lyckades få Malte till att gå med på
att bli omstylad ^^

Av Saga - 13 maj 2016 07:27

Helluuh, jag försöker övertala min mamma till att jag ska få bleka mitt hår och färga
det lila och hon funderar på det så jag tänkte se om ni
vill hjälpa mig välja vilken lila!
Antingen blir det Pastellila som min peruk på första bilden eller
mörklila som på andra.

Så jag skulle bli jätteglad om ni kommenterar vad ni tycker! ^^

Av Saga - 10 maj 2016 17:44

Helluuh, jag beställde nya svarta linser från partykungen i förrgår och dem kom idag
och jag älskar dem!
Har saknat att ha svarta linser så kände att det var dags för ett par nya
och blev jättenöjd ^^

Dessa är mycket svartare än mina förra som visade mer av den naturliga ögonfärgen
(vilket jag tycker är fint för det ger en cool effekt)
Men jag tycker om dem väldigt mycket och ska använda dem jättemycket ^^

Av Saga - 8 maj 2016 22:15

Helluuh, idag så sminkade jag halva ansiktet för att visa hur stor skillnad det kan bli med
smink, linser och lösögonfransar!
För övrigt så har jag inte mått speciellt bra idag...
Fick sådan extrem panikångest och tillslut bröt jag ihop...

Jag har iallafall beställt min skolavslutningsklänning och ett par svarta linser idag (för jag älskar svarta linser såå mycket)
Dessutom har jag bestämt vad jag ska vara på spexdagen!

Jag ser rösterna i huvudet som demoner och tänker försöka göra en bild av
"demonerna" som lever inom mig till mig själv.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards