SAGiE

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Saga - 10 januari 2015 23:03

Tjenare! Som ni nog vet så spelar jag gitarr och tar sånglektioner.
När jag uppträder känner jag mig så hemma (på scenen)
och jag känner att jag vill fortsätta med det.

Jag skriver egna låtar och endast en har folk hört.
Den heter Open your eyes for me och ska kanske
spela in den imorgon och lägga upp på youtube
(jag länkar den här sen)
Jag skrev nyligen en låt till som heter unforgiveable som
handlar om svek.
Nu kommer jag förklara det som en tjej och en kille:

Tjejen älskar killen jättemycket och så får hon veta att
han bara utnyttjat henne, han kastar henne på marken och går helt känslokallt därifrån.
Men tjejen kan inte släppa honom. Hon vill hämnas, men hon kan inte.
För hon har fortfarande känslor för honom.

Vill ni höra den?
Isåfall så kan jag filma och lägga upp den också ^^

Bjuder på en random (oseriös) bild på mig och jannika xD

Av Saga - 10 januari 2015 11:45

Igår började det snöa igen. JAG HATAR SNÖ!
Det är bara kallt och hemskt!

Det enda positiva är att det är fint och att det lyser upp
(vilket inte gör mig lika trött)

Igår var jag så lycklig att jag hittat en senpai jag kunde
prata med.
Han var jättesnäll mot mig och så, sen hade han
läskigt snyggt hår <3
Men sen fick jag veta att han egentligen var min kouhai
då han är ett år yngre än mig.
Sen blev han jättekonstig efter ett tag.

Aja, får väll hitta en ny senpai.
Kände mig ganska besviken för han har varit
jättesnäll förut ju!


Random bild när jag ska bita jannika xD
Älskar hennes nya hårfärg!
Och bilden blev faktiskt väldigt fin ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards