SAGiE

Alla inlägg under februari 2015

Av Saga - 10 februari 2015 07:25

Jag var ju på drilltävling i helgen, mitt team kom
på andra plats och vi var jättestolta allihop!
Här får ni se både min solo och teamdräkt.

Sara kommer på lördag och stannar över lovet
så det kanske kommer inlägg som hon är med i :3

Ska bli jättekul att träffa henne, hon berättade igår att
hon ska flytta i sommar och då kommer hon bo jättenära mig
och sen så börjar vi i samma skola!
Det ska bli jättekul!!!

Av Saga - 3 februari 2015 19:43

Fotade lite med pappas kamera för 2 veckor sen.
Ska nog föra över dem i mammas dator (min är jättekonstig)
Det är 1-2 bilder på mig och 2 bilder på Narnia ^^

Igår var jag jättehungrig och jannika åt upp min
mat så jag fick överleva.
En mer dramatisk version finns på min emocore (Jag heter SAGiE där)

Moa har flyttat tillbaka och hon kom tillbaka till skolan idag.

Drilltävling i helgen!
Sista träningen innan är imorgon så jag ska hårdträna!

Det blir både solo och team.
Kommer tyvärr inte filma på tävlingen vad jag vet.
Mamma filmar nog däremot när hon kollar (i Kalmar eller Skåne)

Bjuder på 2 bilder av mitt lilla söta monster <3

Av Saga - 1 februari 2015 13:56

Här är en sen Review på mina kilala linser!

Utseende: 4/5

Dem har ett jättefint mönster och är väldigt naturliga.
Dem passar bra till vardags (trots att jag har dem på helgerna)
Dem visar däremot min naturliga färg lite för mycket i vissa ljus.

Bekvämlighet: 5/5

Dem känns inte på ögonen och är otroligt lätta att sätta i.
Dem bara åker in på sin plats haha ^^

Jag älskar dessa linserna och dem passar perfekt till en
mörk sminkning.

Jag ska snart filma en "visual kei" sminkning och då
kommer jag använda dem eftersom dem passar perfekt
till det!

Länk till linserna: http://cirkellinser.net/-Cirkellinser/Alla-Linser/Kilala-Popcorn-VIOLET

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards