SAGiE

Alla inlägg under augusti 2014

^^

Av Saga - 7 augusti 2014 11:35

Jag är inte hemma men jag tror jag ska åka hem
imorgon eller något.
Men jag kommer filma en sminkning när jag är det.

Jag ska även göra en video där jag visar hur jag
fixar mina ögonbryn. ^^

Sen ska jag börja filma hårtutorials ^^

Av Saga - 6 augusti 2014 10:41

Mina bröder, min kusin och mina mostrar ska till
barnens gård och vara där hela dagen.
Men jag ska stanna i stugan hela dagen.
För att ha något att göra så ska jag köpa en fridatidning
och kolla på film. Jag vet inte riktigt vad jag ska
göra mer xD

Men jag kanske kan filma en video?

^^

Av Saga - 5 augusti 2014 00:18

SEIKE hade livestream igår och imorse.
Och jag satt och screenshotade typ hela tiden (förvånade?)
Träffade aldrig Alicia idag men det blir nog av
imorgon/övermorgon.

Jag ska snart sova. Är jättetrött x)

Av Saga - 4 augusti 2014 10:26

Jag har precis beställt 13 produkter från elf ^^
När dem kommer så kommer jag göra en unboxing.
Jag passade på nu när det var 50% rabatt tills
klockan 12:00 idag när man beställde för över 200kr.

Jag ska kanske träffa Alicia idag och hon har tydligen
köpt en vääääldigt försenad födelsedagspresent
haha ^^
För jag fyllde år för 5 månader sen.

Skolan börjar om 15 dagar...
Jag tänkte göra en back to school serie.

Men jag ska äta frukost nu och blogga senare igen ^^

DIY

Av Saga - 2 augusti 2014 22:33

Jag började filma en DIY idag ^^
Det är på en ögonbrynspalett.

Jag gjorde även en läppskrubb igår men jag filmade
inte det. Men jag tog en bild på den och den är faktiskt
jättebra!
Så jag rekomenderar att testa!
Jag ska göra en DIY på den när jag har köpt
en till förpackning till det...

Och JA jag är osminkad på bilden...
Men jag hoppas ni inte hatar mig för det c;

Av Saga - 2 augusti 2014 21:47

Jag har glömt blogga sen Liseberg... FÖRLÅÅÅT!

På Liseberg så var favoriten Helix! Så sjukt rolig!

Jag skulle ju shoppa en hel del i Göteborg men
vi hittade inte till affärerna jag skulle till så vi
fick knappt något köpt.
Men jag köpte liiite så det kommer en minihaul på
youtube snart (tror jag)

Jag hade planerat att köpa tex elfsmink och
en handsprit från pocketfresh men jag ska
beställa dem sakerna istället imorgon.
Jag kommer göra en haul när jag fått dem sakerna också c;

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards