SAGiE

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Saga - 26 juni 2012 20:54

Jag har lagt till en omröstning:)

Jag älskar manga.

Det är riktigt söta figurer!

Jag funderar på att lägga ut en bild på bloggen. NÅGON gång...


Har ni tips till bloggen?

Fråga och komentera.

Jag svarar alltid. Och för att folk ska gilla bloggen så har jag nytt inlägg varje dag. samma sak med bilder ;)


Av Saga - 26 juni 2012 13:18

Ska fixa till mig nu tills sommarens mode del 2 :)

Då menar jag med:

Smink

Löshår

Kläder

Detaljer


;D


Av Saga - 26 juni 2012 13:12

Hej! Fick en riktigt taskig komentar på facebook idag. En i min klass och hennes kusin var det.


Kusinen: blä var ful hon var O_O

Hon i min klass: Jepp håller med till 100!



Azzå jag har känslor! Fattar ingen det?


Ingen kan hjälpa hur man ser ut! Jag erkänner jag är inte världens vackraste männsika men jag är ju inte direkt fulast! (Som vissa har komenterat mig i skolan)

Jag mår dåligt över detta precis som många andra! Vi har liv! Vi har känslor!

Om den personen som komenterade det till mig skulle känna mig irl! Då skulle hon inte vara kaxig elr något. Folk säger alltid att jag är en begåvad underbar person.


Dem säger att jag är en fantastisk:

Sångare

Skådespelare

Drillare

Vän


Insidan räknas. Jag är den jag är ! Ingen kan hjälpa det! Tänk på det nästa gång du slänger in en taskig komentar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards