SAGiE

Alla inlägg den 11 juli 2020

Av Saga - 11 juli 2020 17:18

Helluuh, i förrgår lyckades jag ännu en gång skada mig cx
Jag åkte in till Kalmar för att träffa Alicia och lilla Agnes igen, och när vi började gå vek sig mitt ben och jag landade konstigt och slog i rätt rejält, jag var först orolig att mitt knä hade hoppat ur led och tillbaka eller att jag typ fått en spricka i benet då jag inte kunde röra mig eller ta mig upp och smärtan har hemsk, men Alicia hjälpte mig upp och även om det knappt gick att gå först (benet fortsatte vika sig så jag nästan trillade igen flera gånger) så lyckades jag gå tillslut.
Det var jättemysigt att träffas igen iallafall, på hemvägen sen hade jag lite svårt att gå och det kändes nästan omöjligt att ta mig upp för trappan.
Igår kunde jag knappt gå iallafall så mamma handlade åt mig då jag behövde lite saker, och idag var hon här igen och hjälpte mig packa ur det sista ur sina lådor.
Så nu är sovrummet äntligen nästan städat (behöver bara packa ner saker som ska till källaren i sista flyttlådan som är kvar och städa undan på skrivbordet)
Sedan så kan jag även filma sista delen av flyttvloggen så den äntligen kan komma upp!
Jag har ju redigerat nästan allt redan, behöver bara lägga in några få klipp och det jag ska filma, så den borde komma upp nästa vecka om det går som planerat!

För övrigt började jag iallafall dagen med att sitta i fönstret och läsa idag! Jag har ju knappt suttit i mina fönster efter jag flyttat in då det varit för varmt så jag bränt mig på fönsterbrädan, men idag gick det! Så det var mysigt iallafall, jag ska nog laga mat nu så jag börjar bli rätt hungrig, men sen lär jag läsa vidare cx
Jag har även börjat kolla på aikatsu så det lär jag också fortsätta titta på under kvällen!
Jag har ju sett liiite av Aikatsu stars och Aikatsu Friends så nu känner jag att jag borde se aikatsu och sen kolla vidare på det efter cx
Första avsnittet var lite segt för mig men efter det har det varit bra!
Jag föredrar ju att se med lite mer spänning eller saker som händer, men den är ändå gullig och gör mig glad, och jag gillar musiken!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards