SAGiE

Alla inlägg den 11 mars 2020

Av Saga - 11 mars 2020 20:59

Helluuh, jag har fortsatt att vara vara jättesjuk sedan förra inlägget! Har haft både feber och varit jätteförkyld så första 3 nätterna med förkylning fick jag nästan ingen sömn alls (andra natten sov jag knappt en halvtimme och tredje blev inte ens en timme)
Men sen hittade jag mina sömntabletter så jag har endast kunnat sova på rygg (vilket jag egentligen inte kan annars) och fått ta både sömntablett, hosttablett och nässpray för att få någon sömn alls.

Men första natten jag faktiskt sov så drömde jag att jag mådde så bra, det var vår och fullt med blommor. I drömmen kunde jag uppskatta alla småsaker i livet igen, och jag var frisk från min depression och omringad av alla människor jag älskar.
Sen vaknade jag och mådde skit igen cx

Men ja, jag har typ inte kunnat göra något alls känns det som då jag bara sovit bort dagarna och snorat och hostat resten av tiden!
Idag var jag dock piggare och har därför filmat en video jag redigerar nu, städat, mamma kom hit och hjälpte mig och gick även ner med min tvätt så sedan hängde jag den, sen har jag handlat lite, träffat medina några minuter och lite sånt.
Så nu ska jag bara städa lite mer och fortsätta redigera och sen sätta mig och läsa lite!
Jag fick en bok förra året jag började läsa men sen förlorade jag koncentrationen och det har tagit typ ett år för mig att fortsätta, men jag läste några kapitel innan jag skulle sova igår och jag ska fortsätta ikväll för jag älskar det jag läst och jag älskar Mellody Looh trilogin och det är samma författare till magin vaknar som jag läser nu!

I torsdags förra veckan var det ju även ?fössta tosstan i mass? så mamma och jag köpte varsin prinsessbakelse och åt när vi var i Kalmar så lägger upp en liten bild på det mitt i allt cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards