SAGiE

Alla inlägg den 12 februari 2019

Av Saga - 12 februari 2019 17:48

Helluuh, i söndags när jag tvättade håret bestämde jag mig för att klippa lugg igen för jag saknade min lugg jättemycket!
Så nu är min lugg tillbaka och den får mig att känna mig aningen mer bekväm med mig själv igen!
Nu är det mest hårfärgen som ska ändras innan jag är nöjd! ^^
Men ja, jag har iallafall lugg igen nu och det kommer lite bilder på det!

Jag köpte även lite saker på 2 second hand butiker i lördags eller något sånt, inklusive en svart klänning som också är med på ena bilden!
Men jag blev jättenöjd och även om jag trotsar min kroppskomplex lite i den så tycker jag den är sååå fin och jag känner mig ändå bekväm i den!

Jag försöker planera lite tatueringar också, är jättesugen på att tatuera mig snart men behöver spara pengar också, men när jag har pengar och inte måste göra massor så ska jag passa på att göra en ny tatuering, och förhoppningvis någon mer kort efter det! cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards