SAGiE

Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Saga - 14 januari 2019 20:11

Helluuh, jag har mått jättedåligt idag så jag fick vara hemma, men jag försökte att hitta på något så jag gick med hundarna, tog en dusch och använde massor med balsam, lyckades äntligen reda ut de hemska tovorna som byggts upp de senaste typ 4 månaderna när jag mått jättedåligt, jag gjorde klart ett par örhängen, gjorde listor på anledningar till att sluta skolan och anledningar att gå kvar så jag kan ta ett beslut så fort som möjligt.
Så har fått lite gjort iallafall!

Men resten av dagen har jag typ kollat på inuyasha (för ser om den just nu) och... varit trött?
Men det känns skönt att jag fått en del gjort iallafall! Förhoppningvis klarar jag att gå till skolan imorgon igen innan jag kommer efter ännu mer!

Min kamera fungerar ju fortfarande inte men jag har så många videos jag vill filma, funderar på att bara filma något med min mobil men kvalitén blir jättedåligt och ljudet blir verkligen värdelöst.
Men vi får se, vill försöka få ut nya videos!
Har även börjat kolla efter en annan kamera, om jag kan använda min vanliga igen så är det perfekt för den är jättesmidig med storleken och allt och jag tycker den tar speciellt jättebra bilder!
Men har även velat köpa en större kamera också så jag kan använda objektiv och sånt med då inga fungerat till min nuvarande kamera.
Men samtidigt har jag inte pengar att lägga typ 5000-6000 kr på en kamera så ska försöka hitta en begagnad.
Men jag vill helst att den ska ha vändbar skärm och gå att filma på eftersom jag skulle använda den mycket till att filma.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards