SAGiE

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Saga - 21 juli 2015 21:06

Helluh, för det första så har jag lagt upp ännu en ny video på youtube nu!
Jag tänkte att jag ska försöka göra en video i veckan under resten av sommaren!

Den blev lite sådär men jag hoppas ni gillar den ändå!
Här är en länk! https://www.youtube.com/watch?v=RHQkPGmXM40

Jag orkar inte lägga in videon men där har ni den iallafall!

När jag skulle redigera (vilket jag gör i min brors dator i mina bröders rum) så gick jag för att hämta min kamera och när jag kom tillbaka så hade Malte bundit
fast Melvin i tejp och ett skärp.
Så ja, det händer tydligen mycket på de 2 minuter som man inte håller koll på dem!

Av Saga - 21 juli 2015 13:55

Helluh, testade en ny sminkning idag och kände mig ganska nöjd så kände för att ta lite
Selfies hehe.
Jag testade även det nya sminket jag köpte som jag hittils gillar väldigt mycket och dessutom testade jag mina nya lösögonfransar eftersom jag ville att det skulle bli lite naturliga fransar.

I vanliga fall använder jag typ aldrig rött läppstift men jag trivdes faktiskt väldigt bra i det idag!
Dessutom känns detta läppstiftet så skönt på läpparna så det är ett plus c:

Från och med imorgon kommer jag kolla brevlådan varje dag eftersom mina saker kan ha kommit hehe ^^

Den ena peruken kommer jag klippa lugg på och kanske på längden om den är för lång, sen ska jag kanske fixa lite annat med frisyren så jag känner mig taggad på att få hem den!
Den andra tyckte jag redan är fin som den är (och jag hoppas den är lika fin i verkligenheten!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards