SAGiE

Alla inlägg den 30 september 2020

Av Saga - 30 september 2020 00:05

Helluuh! Idag åkte jag och farmor till Kläckeberga för att lyssna på när de pratade om mystiska väsen och det var jätteintressant och jag hade det jättemysigt!
Det var så kul att få höra om varelser folk har trott på, och hur det utvecklats till nya varelser.
Det serverades ju soppa, vilket inte riktigt är något för mig så farmor hade fixat egen mat till mig! ^^
Utöver det fick man även en jättegod kaka och jag drack te eftersom min mage inte klarar kaffe med koffein i sig!
Vi båda tyckte iallafall det vet jättemysigt och det var kul att höra mer om olika väsen man hört historier om sedan innan, och få veta mer om dem!
Jag var supertrött när jag kom hem för 1,5 timme sedan och nu ska jag strax sova, Cosmo har förhoppningvis lekt färdigt för ikväll och har nu lagt sig på mig och är jättemysig! Får hoppas hon inte blir på bushumör mer idag cx

Jag funderade på att åka in till kalmar någon dag denna veckan och boka in en nu synundersökning, men det finns inga tider lediga så jag kanske tar det nästa vecka någon gång om jag har tid! Jag ska ju göra en del på måndag och Cosmo ska få andra dosen vaccin då så jag har hela den dagen upptagen, men kanske blir någon annan dag!
Ska iallafall försöka att inte skjuta på det mer, har ju märkt att min syn blivit sämre och jag behöver nog liiite starkare glasögon, jag har ju 0,5 i styrka nu, men kanske behöver lite mer än så.
Aja, nu ska jag iallafall sova, Godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards