SAGiE

Alla inlägg den 28 september 2020

Av Saga - 28 september 2020 22:17

Helluuh, jag har varit så trött idag, Cosmo ville inte sova och skulle hela tiden attackera mina fötter (och armar) så trots att jag var jättetrött så kunde jag inte somna när jag egentligen ville.
Jag var ju som vanligt hos mamma igår för att äta tacos och som vi brukar så tog vi en promenad med hundarna.
Under promenaden så fick mamma för sig att vi skulle gå upp för en backe och in på en stig i skogen, jag sa att det var en dålig idé men vi gick ändå, hon var övertygad om att vi skulle komma ut på en grusväg men vi gick och gick och vägen tog ju inte slut, så vi fick vända och gå hem igen.
Hon hottade även svamp som hon trodde var kantareller, som hon kastade iväg och sedan plockade upp igen för att hon tänkte att det kanske var kantareller ändå, och sedan slängde hon dem igen.
Vi kom ut ur skogen precis när det hade börjat bli jättemörkt iallafall!

Idag hade jag möte med jobbcoachen igen, nästa gång vi träffas blir på studiebesök men jag är inte säker på vad det blir för något än, utan vi får se vad hon lyckas boka in!
Efter det hämtade jag ett paket från h&m då jag beställt nya byxor och 2 tröjor, den ena är en hoodie med djävulshorn och den andra är en svart med text, kommer inte ihåg vad som står och orkar inte kolla nu cx
Båda var kortare än jag trodde vilket är synd, då jag hoppades att de skulle vara lite längre, men det är okeej, de är fina iallafall! Båda är från ?halloweenkollektionen?
Tog på mig hoodien och den är mysig iallafall!
Jag ska förhoppningvis (om jag orkar) göra en halloween lookbook, med kläder jag använder extra under oktober som är lite åt det halloweeniga hållet (inga utklädnader) så jag får se om det blir av! Beror mest på om jag har tid och ork. Men jag vill försöka göra lite halloweenvideor i år, det brukar alltid sluta med att det inte blir några men skulle vilja filma någon sminkning, kanske en video där jag pyntar och lite sånt där! Vi får se hur det går!

Nu ska jag ha en kopp te och gå och lägga mig för jag är redan jättetrött, godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards