SAGiE

Alla inlägg den 24 september 2020

Av Saga - 24 september 2020 21:33

Helluuh, nu var det ju ett tag sedan sist jag skrev. Det har ju varit mycket med katten och allt sånt där.
Hon har ju även fått ett namn sedan sist, och heter Cosmo!
Hon vande sig väldigt fort vid mig och har knappt lämnat min sida sedan hon flyttade hit. Hon verkar känns sig trygg med mig, och vänjer sig mer och mer vid andra människor!
Oftast gömmer hon sig bakom soffan när någon kommer, men idag när jag hade en gäst här så gick hon fram helt självmant!
Jag har sovit mycket bättre sedan hon kom hit och äntligen fått bättre sömnrutiner, jag vaknar senast 9 varje morgon och ger henne mat och somnar mellan 22-00 största delen av tiden!
Cosmo älskar att sitta i mina fönster och titta ut på alla fåglar och grannar, och jag älskar henne redan så otroligt mycket.
Hon har blivit vaccinerad och id märkt och ska ta andra omgången vaccin nästnästa vecka, och hon var jätteduktig hos veterinären!
Mamma tycker hon ska få träffa hundarna, men jag tycker hon är alldeles för liten, och vågar inte släppa henne vid Narnia riktigt än, men i framtiden så!

Sedan sist har jag även börjat träffa min jobbcoach, och vi kommer träffas 1-2 gånger till innan vi bokar in några studiebesök på olika ställen med olika aktiviteter, och allt känns jättebra. Det känns som det kommer gå bättre än när jag arbetstränade, och det kommer gå helt i min takt och jag kommer börja försiktigt, och jobba mig uppåt fram till jag kan gå vidare till något lite mer likt en arbetsplats.
Jag kommer börja med 2-3 dagar i veckan och se hur många timmar som känns bra. Men allt känns iallafall tryggt och det ska bli spännande att se vad som kommer hända!

Snart är det ju halloween! Ungefär en månad kvar bara ju, jag var på dollarstore i tisdags och kollade runt lite, och påbörjade att köpa lite saker och kollade efter vad jag vill köpa sen!
Sen tänkte jag åka in till kalmar någon dag och delvis göra en ny synundersökning, och även kolla halloweensaker!
Både eko och tgr verkar ju ha fått in halloweensaker nu (eko vet jag säkert) och det ska bli kul!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards