SAGiE

Alla inlägg den 26 augusti 2020

Av Saga - 26 augusti 2020 23:05

Helluuh! Imorse skrev mamma till mig och frågade om jag skulle kunna ta hand om en kattunge, då personen som hade den var allergisk så den behövde ett nytt hem, och jag tackade ja!
Jag fick tänka mycket under dagen, jag vet ju att jag vill ha en katt och har pratat om det i flera år, men tidigare har jag mått för dåligt för att kunna ta hand om en.
Men jag känner mig äntligen redo att skaffa en katt och jag ser verkligen fram emot att träffa den!
Vi vet inte könet säkert än då den är för liten för att kunna avgöra det, men vi tror att det kanske är en hona.
Oavsett så ser jag verkligen fram emot det och imorgon flyttar lillen hit!
Så idag köpte jag det viktigaste till att börja med (som t.ex mat, kattlåda, kattsand, skopa, godis, leksak, klösbräda och lite sånt) och jag ska fixa mer viktigt snart!
Jag kommer försöka ta lite bilder när den flyttat in!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards