SAGiE

Alla inlägg den 13 augusti 2020

Av Saga - 13 augusti 2020 15:32

Helluuh! Jag har känt mig rätt så död sedan sist, värmen tar verkligen all min energi och det känns som att det enda jag gör är att sova och kolla på youtube framför min fläkt.
Jag har haft lite problem med att somna på nätterna pga. värmen och mina sömntabletter tog slut så jag kunde inte ta dem som hjälp, men jag beställde hem nya som kom imorse!
Så förhoppningvis kan jag få tillbaka en normal sömnrutin igen, men jag försöker att inte vara för hård mot mig själv om jag sover för mycket, det räcker med att jag redan får jätteångest av att ha sovit bort massor med tid när jag vaknar typ vid 12.

Jag har äntligen fått mitt besked från Försäkringskassan angående aktivitetsersättning också!
Jag blev beviljad det i 2 år vilket jag är jättetacksam över, då jag gått och oroat mig för hur det skulle bli och hur min ekonomi skulle se ut.
Så det är jätteskönt att äntligen veta! Det tog ungefär 5 månader innan jag fick beslutet så det har ju konstant funnits i mina tankar ett tag nu.
Det känns iallafall som att fler och fler bitar av mitt liv börjar falla på plats vilket känns jättebra!

Jag filmade 2 videor förra veckan som blev jättelånga, båda var över 50 minuter innan jag börjat redigera och den ena är färdigredigerad, men jag blev rätt missnöjd med den då jag tycker den kändes ointressant och sånt, men vi får se om jag lägger upp den cx
Den andra har jag inte orkat redigera än, det är en video med konventminnen så jag måste spara ner massor med material från mina konventvloggar men förhoppningvis orkar jag ta tag i den!

I fredags åkte jag till Öland med pappa där vi mötte upp farmor och farfar för att gå på loppis!
Det var jättekul att träffas igen eftersom man inte kan träffas som vanligt i dessa tider.
Jag hittade tyvärr inget speciellt, och de få saker jag var intresserad av var överprisade, men det var kul ändå!
Efteråt åt vi i Färjestaden!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards