SAGiE

Alla inlägg den 14 juli 2020

Av Saga - 14 juli 2020 19:54

Helluuh, idag filmade jag klart min flyttvlogg så just nu håller jag på att ladda upp den privat, så att jag sedan kan göra den offentligt nu i veckan!
Så förmodligen kommer den upp imorgon eller på torsdag!
Jag köpte någon vitrinskåp sakimojs för att ha mina matsaker i (eftersom jag inte har plats för allt i mina skåp) så den ska Malte hjälpa mig bygga ihop (antingen imorgon eller någon gång i veckan) så just nu är det bara kartonger på golvet cx
Jag kommer få flytta på bokhyllorna och byrån (lite mer till vänster) för att den ska få plats, men förhoppningsvis ser det bra ut!

Jag hade ju tvättid idag men pga. mitt ben så har jag svårt att gå i trappan, så jag får klara mig till nästa vecka.
I nödfall får jag ta med lite till mamma så hon kan tvätta när hon tvättar samma färg.

Imorgon funderar jag på att baka en blåbärspaj för det har jag varit lite sugen på, så kan jag bjuda mamma på det också!
Hon har ju varit här en stund om dagen senaste dagarna och hjälpt mig lite och fikat.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards