SAGiE

Alla inlägg den 5 juli 2020

Av Saga - 5 juli 2020 18:00

Helluuh, senaste dagarna nu har jag försökt att packa upp så mycket som möjligt från sina kassar och lådor och det börjar äntligen bli framsteg!
Mitt sovrum har ju varit kaos ett tag nu så jag har fått sova på soffan i några veckor, men nu när det inte varit lika varmt ute så har jag passat på att göra så mycket jag kan, vid något tillfälle var mamma hår och pushade mig lite och hjälpte till!
Men det ska bli skönt när det är färdigt iallafall!

Just nu letar jag lite efter något skåp att ha mat i, för mitt skåp jag har nu vid spisen är så fullt och det är inte ens så mycket i det.
Så jag behöver något att ha som skafferi, och hoppas på att jag hittar det snart.

I veckan ska jag se om vi kan få färdig i gamla lägenheten också!
Jag har ju hela förrådet kvar och liiite i lägenheten, men det borde gå fort iallafall!
Sedan är det bara att städa och mamma gjorde det mesta av det sist vi var där så det är inte jättemycket att göra iallafall!

Jag behöver laga mat nu iallafall, det blir förmodligen köttfärssås och spagetti här och jag hade först tänkt göra en eller flera matlådor, men färsen jag tagit ut räcker nog bara till en portion mat, så det får bli så någon annan gång.
Jag behöver köpa en ny mikro iallafall, så kan jag tina saker om det behövs och värma på mat.
Min gamla mikro har ju varit konstig och luktat mögel hur mycket man än rengör den, och mamma råkade få den att börja brinna förra veckan så nu måste jag köpa en ny.
Ångrar fortfarande att jag inte köpte den mintgröna jag hittade på Lidl förra året, då hade jag ju redan min mikro och vi tyckte det var onödiga pengar men den var ju ändå till ett bra pris och superfin, men jag går kolla vidare efter en.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards