SAGiE

Alla inlägg den 31 maj 2020

Av Saga - 31 maj 2020 15:05

Helluuh, nu har jag börjat flyttat in i nya lägenheten, och har sovit där 2 nätter nu!
Jag skulle ju få min el imorgon, så därför hade jag inga lampor och laddade min mobil genom datorn, men igår upptäckte vi att eluttagen hade börjat funka redan (vi har testat innan och då har det inte gått) så jag tog med en lampa igår så jag kan klara mig på mer än bara ljus cx
Men jag tänkte åka och köpa lite lampor och annat nödvändigt i veckan om jag har tid!
Jag packade upp mina saker i min ena bokhylla igår och ska ta den andra idag.
Jag har även packat upp alla mina peruker idag och lagt i min byrå eftersom jag inte behöver ha lådorna till kläder längre då jag äntligen har riktiga garderober!

Jag trivs redan jättebra i lägenheten och ser fram emot hur det blir när jag fått det färdigt där!

Idag är det ju mors dag så jag har köpt choklad, Singoalla, en bukett med blommor och har ett litet kort till mamma, så väntar på att hon ska komma och hämta mig nu!
Under tiden ska jag se om jag kan fixa med andra bokhyllan lite iallafall cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards