SAGiE

Alla inlägg den 27 maj 2020

Av Saga - 27 maj 2020 23:25

Helluuh, imorgon ska vi börja flytta mina möbler, vi får se om vi hinner med alla eller hur vi nu gör, men jag är så taggad!
Just nu ser det så tråkigt ut i gamla lägenheten haha, bokhyllorna är helt tomma, min ljusslinga och enhörning är inte kvar på byrån, och nu ska det snart bli tomt på skrivbordet också.
Så imorgon från och med när jag vaknar ska jag kämpa med att försöka packa så mycket jag kan så det är möjligt att köra bort med sakerna.
Sen lär jag ju få komma hit och ladda min mobil och sånt då jag inte har någon el än.
Igår kom mamma hit med lite flyttlådor och lite fika för att peppa mig, så då var jag lite mer motiverad igen cx

Nu ska jag iallafall försöka sova, blir mycket att göra imorgon.
Köpte äpplen och tunnbröd att äta imorgon, eftersom det är lätt att få sig.

Godnatt

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards