SAGiE

Alla inlägg den 6 maj 2020

Av Saga - 6 maj 2020 17:06

Helluuh, idag har jag varit och kollat färg till lägenheten!
Jag tänker att jag ska köpa en rosa till vardagsrummet, och en lila till sovrummet, den lila är jag ganska säker på vilken jag vill ha, men rosa är det 3-4 olika jag funderar mellan.
Först skulle vi köpt färgen idag eller imorgon, men vi väntar till nästa vecka, plus att få finns mer tid för andra förberedelser innan vi kan måla.
Medina och jag skulle iallafall målat på fredag, så hon kommer imorgon, men nu blir det ju inte så men vi får hitta på något annat!

Jag filmade första delen av min apartment tour förut, och ska diska och fixa så jag även kan filma köket, hallen och badrummet senare idag eller imorgon, jag måste ha studielampan till det oavsett eftersom det är rätt mörkt, så jag behöver inte tänka på att göra det innan det är för mörkt där på samma sätt iallafall!

Jag är supertaggad på flytt nu iallafall! Det ska bli så kul, och jag är så glad att jag kommer ha ett litet sovrum också!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards