SAGiE

Alla inlägg den 20 april 2020

Av Saga - 20 april 2020 22:43

Helluuh, jag sov hos mamma igår både för att jag hade så mycket ångest över massor och för att jag inte orkade gå hem igen efter jag gått dit (eftersom min hund Alliz fyllde 12 år igår)
Narnia verkade ha brist på uppmärksamhet så hon var jättegosig helt plötsligt, och har sovit (och sparkat mig i ansiktet) typ hela morgonen.

När jag kom hem hade jag fått lite smink jag beställde förra veckan från cocopanda, då mitt setting spray börjar ta slut och jag ville testa ett nytt, jag köpte även en ögonskuggsbas jag velat testa!
Jag hade även beställt en ögonskuggspalett då den jag använder nu smått börjar ta slut i mina mest använda färger, så jag köpte den så jag kan testa! Dock hade jag råkat glömma uppdatera min adress på kicks hemsida, så det kom hem till mamma, så jag får hämta den vid ett annat tillfälle!

Om jag orkar (och även orkar rensa mitt utrymme) så kanske jag filmar en uppdaterat sminkrutin, då det är typ 3-4 år sedan jag gjorde en sådan. Jag har ju flera olika sminkningar jag varierar mellan men det är en som blivit min mest använda, så tänkte att det kunde vara kul!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards