SAGiE

Alla inlägg den 19 april 2020

Av Saga - 19 april 2020 22:19

Helluuh, nu var det ett tag sedan sist igen, jag har inte mått så bra av flera olika anledningar så tänkte bara göra en liten uppdatering.
Den 28 mars fyllde jag 20, jag spenderade dagen med några av mina vänner och hade det jättetrevligt, men dagen efter mådde jag skit psykiskt och efter det har jag fortsatt vara rätt så deppig.

Förra veckan splittrades även deadlocked state, och dem har varit en så stor del av mitt liv de senaste åren, så det gjorde mig verkligen jätteledsen. Men det var för det bättre för medlemmarnas skull, och jag kommer alltid fortsätta stötta allihop med vad de kommer göra.
Och jag känner ändå att jag är glad att det hände vid denna punkten av mitt liv, när det ändå känns lite ljusare, för att för 3 år sedan hade jag inte klarat det...
Så ja, jag har varit rätt ledsen pga det.

För övrigt så har jag mest varit trött, seg och deppig och knappt orkat göra något.
Det kommer kanske bli lite förändringar snart också men jag väntar med att skriva om det till jag vet hur allt blir.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards