SAGiE

Alla inlägg den 12 oktober 2019

Av Saga - 12 oktober 2019 20:01

Helluuh! Sedan mitt förra inlägg så har jag flyttat! Jag pratade ju om att jag hade kollat på lägenheten jag valde och jag skulle fått nycklarna på tisdagen men att det sköts upp, men på lördagen fick jag dem så nu har jag bott här i exakt 2 veckor!
Jag trivs verkligen jättebra, visst, den har en del negativt med sig (typ problem med flugor och sånt) men jag älskar den ändå!
Det är inte färdigt här heller, väggarna är inte målade än och det är en del kvar att göra, jag kommer förmodligen lägga upp en video med några klipp från flytten, men dock inte så mycket tyvärr för fick inte med alla delar av flytten :?)
Meeeeen jag kommer att göra en video på hela lägenheten i framtiden när jag är färdig, och förmodligen uppdateringar när jag får för mig att ändra om vilket jag lär göra cx

I lördags var jag i Kalmar med Medina och kollade när pappa spelade med rotblöta! Det var jättekul men vi var lite döda efteråt, vi kom ju hem till henne rätt sent då det höll på till 01:00, vi tog bussen till McDonalds för att äta och bussen till henne gick inte dit utan bara till stationen så vi fick vänta till typ 02:30 innan en buss gick.
Sen kom jag hem på kvällen på söndagen!

Idag byggde vi ihop en bokhylla och en byrå (som nästan är färdig nu cx) eller ja, Malte byggde bokhyllan och det mesta av byrån och mamma tog luckorna och jag hjälpte till lite :?)
Men det blev braaa! Bokhyllan är nästan full redan och jag har inte ens tagit dit alla böcker, men får ha dem utspridda lite överallt cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards