SAGiE

Direktlänk till inlägg 26 september 2019

Lägenhet, arbetsträning och nytt smink!

Av Saga - 26 september 2019 19:06

Helluuh, har inte orkar blogga så mycket då det varit mycket i mitt liv just nu, men ja, jag var ju och kollade på lägenheten och direkt bestämde jag mig för att det är där jag skulle bo!
Jag skulle fått nycklarna i tisdags men pga. att lägenheten inte var färdig fick det skjutas upp, så förhoppningvis får jag dem imorgon eller i helgen!

Arbetsträningen har gått bra, men det har hänt lite saker (som jag inte ska ta upp i nuläget då jag inte vill riskera att få skit för det) men jag har efter det känt mig konstant rädd och orolig. Det är dock inget som har med de som jobbar där att göra, utan det är en kund som har gjort mig rädd.
Men nog med det!

Jag behövde ny foundation och min concealer började ta slut, så beställde den större versionen av min concealer (ÄNTLIGEN) och även en foundation från revolution!
Var osäker på vad jag skulle tycka om foundationen men jag är jättenöjd och den lägger sig fint!
Håller på att ta slut på min concealer så har inte öppnat den nya än. Sen köpte jag en glitterpalett jag varit intresserad av i evigheter, alla glitter är superfina (de är pressade glitter, inte ögonskuggor om någon undrar) och jag är supernöjd med den!

 
 
Minecraft är ingen hemsida

Minecraft är ingen hemsida

30 september 2019 11:54

Får man ha egen dricka här?

http://https://www.minecraft.net/sv-se

Saga

30 september 2019 12:02

”Nej, ingen alkohol här”
...
”Men... men.... det är hallonsoda T_T”

 
Ingen bild

Andreas

8 oktober 2019 22:11

Hallonsoda är gott.

Saga

12 oktober 2019 19:58

Hallonsoda är meningen med livet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards