SAGiE

Alla inlägg den 20 september 2019

Av Saga - 20 september 2019 17:47

Helluuh, nu är första veckan av arbetsträningen på lindra avklarad!
Jag är väldigt trött varje dag när jag kommer hem, men jag trivs iallafall där och alla som jobbar där är trevliga!
Jag brukar alltid ha svårt för att prata med folk jag inte känner sedan innan men det går bättre och bättre!
Sen har jag även fått höra från kunder att jag gör ett bra jobb cx

Jag har hittills lagt in nya saker i butiken (mest glas, skålar, muggar och sånt) rensat ut gammalt, rensat tavlor och ramar och passat på att försöka lägga dem bättre då allt mest låg i en kaosig hög, plockat massor, packat kläder och tagit bort prislappar och lite sånt!

Idag har jag rensat och sorterat galgar i 4 timmar och råkade göra ett stort berg av dem i korgen med gratis galgar :?)
Men det känns bra hittills! ^^

Idag var jag även och kollade på en lägenhet, och jag ska kolla på en till i helgen (väntar på svar om det går bra imorgon och hur det blir med tid bara)
Så sen ska jag välja vilken av dem det blir jag flyttar in i!
Båda verkar mysiga på olika sätt, jag har sett bilder på den jag ska se imorgon, och den har en del positivt den andra inte har, medan den andra har saker den andra inte har!
Så vi får se vad det blir för beslut sen!
Det ska iallafall bli såååå skönt att äntligen få flytta!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards