SAGiE

Alla inlägg den 13 september 2019

Av Saga - 13 september 2019 22:39

Helluuh, i lördags var det Kalmarsund Pride, vilket jag åkte på!
Återförenades med kärleksklumpen också och jag har saknat alla så mycket!
Men vi gick först och åt på McDonalds då de flesta av oss inte hade ätit, sen gick vi till startpunkten av paraden, jag köpte en liiiten panflagga då jag inte hittade min prideflagga och eftersom jag är pan cx och så köpte jag en till Alicia också (som jag träffade en stuuund!)

Efter paraden var det ju musik och dans och massor som vanligt vid scenen, och The lovers of valdaro uppträdde! Vi träffade dem en snabbis efteråt och tog bilder med dem och jag kramade dem! ^^ De var jättetrevliga så det var jättekul!

Efter det följde Medina med hem till mig och sov över, så vi köpte pizza och drack hallonsoda!
Sen åkte hon hem på måndagsmorgonen så hon skulle hinna till skolan!
Men det var kul iallafall!

Update om mitt liv förövrigt:
Jag var på studiemöte på Lindra igår och kommer börja arbetsträna där på måndag! Så det är kuuul! Är väldigt nervös dock, men det går nog bra! Blir skönt med lite rutiner!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards