SAGiE

Alla inlägg den 31 juli 2019

Av Saga - 31 juli 2019 00:44

Helluuh, jag var ju på närcon onsdag-söndag och det var verkligen jättekul!
Trots värmen, så gjorde vi alla det bästa utav det och det var definitivt bättre än förra året, när man knappt kunde njuta av konventet alls pga värmen!
Jag köpte inte så mycket heller, ville köpa mer men tiden fanns inte riktigt där! Så det var typ det enda jag ångrade att jag inte gjorde?
Men allt var jättekul, necronomidol var verkligen jättebra och det var så kul att träffa alla vänner man nästan aldrig träffar i vanliga fall! Både nya och gamla!

Sen en liten update på lägenheten!
Jag var och kollade på den idag, och den känns jättebra! Det var 3 till som skulle titta på den, så jag får beslutet imorgon. Får jag lägenheten så flyttar jag in på torsdag!
Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får den nu! Skulle verkligen bli jätteglad, känns som att det kommer hjälpa mig jättemycket!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards