SAGiE

Alla inlägg den 25 juni 2019

Av Saga - 25 juni 2019 13:59

Helluuh, senaste veckan har jag fått ringa soc, psykiatrin och haft samtal med psykiatrikern jag går till. Jag försökte få hjälp med sjukskrivning, men då hon inte kunde hjälpa mig genom telefon, det inte fanns några lediga besökstider och att hon inte hade träffat mig på länge nu, så kunde hon inte hjälpa mig.
Så jag får kontakta nästa ställe i hopp om att få hjälp.

Igår var vi och fikade hos min ena kusin då han fyllt år, vilket var trevligt, även om jag mest var varm och trött cx

Jag är jättetrött hela dagarna, vilket jag tror har mycket med värmen att göra. Förhoppningvis kan det ändras snart så jag får lite mer energi på dagarna och inte sover bort allt.
Jag ska försöka jobba på det cx
Måste beställa biljett till närcon snart också, det är inte så långt kvar och jag börjar bli stressad, har inte planerat något alls...
Aja, får försöka börja bestämma outfits och sånt, lär cosplaya Nana Osaki en dag som vanligt, för det är enkelt och jag älskar henne.
Det brukar alltid komma fram minst en som blir jätteglad då det är så få som cosplayar henne på konvent (i Sverige iallafall) har aldrig sett någon mer än mig själv här.

Aja, nu ska jag städa lite och ta en dusch så jag känner mig lite fräschare!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards