SAGiE

Alla inlägg den 3 juni 2019

Av Saga - 3 juni 2019 20:32

Helluuh, imorgon säger jag farväl till min dator, så jag försöker flytta över alla mina filer jag inte vill förlora just nu!
Vill smått spela sims också, men imorgon kan jag ju ändå inte spela det längre så vi får se hur det slutar.
Jag försöker även påbörja att fixa min ?studentmössa? som bara blir ett litet hårspänne :?)
Målar just nu det svarta rosa men det går lite sådär, så kanske köper en annan version att göra om istället!

Det har varit så extremt varmt idag också, trodde smått jag skulle svimma, men har druckit mycket vatten iallafall så jag inte får vätskebrist!
Jag är ju otroligt känslig för värme, och mår väldigt dåligt av det, så denna sommaren lär bli jobbig.
Denna veckan ska jag ringa till soc också i hopp om att jag kan få bidrag från dem innan jag börjar jobba, eftersom jag inte kan bo hemma.
Mår inte bra av stressen här och min ena lillebror och jag kommer verkligen inte överens.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards