SAGiE

Alla inlägg den 29 maj 2019

Av Saga - 29 maj 2019 18:22

Helluuh, idag hade jag mitt gitarrprov och blev godkänd trots att jag mest kände mig som skit, så nu kommer jag gå ut med godkända betyg i alla de ämnen jag har, vilket inte alls är många men fortfarande, jag trodde jag inte skulle ha ett enda godkänt betyg med tanke på hur jag mått så det känns jättebra!
Trodde inte ens jag skulle överleva gymnasiet men nu är det 2 veckor kvar, jag är godkänd, har inte mycket att göra vilket känns jätteskönt för då kan jag slappna av lite mer!

Som jag tidigare sagt så lämnar vi ju in datorerna på tisdag, vilket känns konstigt eftersom jag är så van vid att ha den nu!
Får ju skaffa en ny när jag har pengar, för kommer behöva det till mycket!
Jag måste iallafall flytta över massor med filer från datorn och mitt drive-konto eftersom kontot inte finns kvar så länge till.
Och typ alla mina videos från konserter jag varit på, de måste in på ett annat konto :?)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards