SAGiE

Direktlänk till inlägg 27 maj 2019

Vårkonserten

Av Saga - 27 maj 2019 21:24

(Detta inlägget kom inte upp igår när jag laddade upp det, så lägger upp det nu istället)
Helluuh, i lördags var det vårkonsert, och jag spelade ännu en gång Will or tell, fast denna gången akustiskt tillsammans med min gitarrlärare!
Jag träffade även 2 av mina gamla sånglärare, som jag nästan aldrig träffar, så jag pratade lite med dem också vilket var kul!
Det gick bra, och kändes bra!
Dock filmade ingen så kan inte lägga ut, men kanske fortfarande ska lägga upp från slutkonserten :?)

Idag ska jag rösta!
Jag skulle även åkt till dollarstore idag, men är osäker på om jag hinner innan det innan det stänger, så kanske tar det imorgon!
Skulle kunna köpa me iste också, ÄLSKAR deras iste dem fått in, och de jag hade är slut!
När jag flyttar sen så ska jag alltid ha iste hemma, så jag har något att svalka mig med på sommaren när det är varmt!

På tal om att flytta, jag kollar ju lite efter lägenheter då jag planerar att flytta i sommar eller höst.
Det fanns en jag var intresserad av, men som visade sig vara alldeles för dyr, hade kunnat få en billig 3:a för samma pris som den 1:an :?)
Så jag kollar vidare!
Men därför kollar jag ju runt lite, och har lagt en intresseanmälan på en som blir ledig i höst!
Men vi får se hur det blir!
Vi ska ju kontakta soc också och se om jag kan få bidrag innan jag hittat ett jobb, och sen skrivs jag in på arbetsförmedlingen veckan efter studenten så jag kanske få hjälp av dem att hitta något!
Och förhoppningvis kan jag få mycket mer gjort när jag flyttat!
Kanske filma mer, dock funkar ju inte min kamera utan det skulle nog bli med mobilen fram till jag har en ny, kanske spela in musik, men då måste jag skaffa en ny dator först eftersom jag inte ska köpa ut skoldatorn :?)
Men jag tror jag kommer må bättre av att flytta, det är så mycket kaos här och jag och min ena lillebror kommer verkligen inte överens alls.
Så jag klarar inte att bo hemma så länge till, det är knappt så jag orkar nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards