SAGiE

Alla inlägg den 19 maj 2019

Av Saga - 19 maj 2019 22:26

Helluuh, i torsdags hade vi vår slutkonsert, och det var jättekul!
Jag var ju bara med på en låt, vilket var Will or tell av deadlocked state, och jag är så glad att vi körde den, och trots att det krånglade så jag inte hörde mig själv i början, så har jag fått jättebra respons, speciellt från Corro som hade skrivit att det var jättebra och massor och det får mig bara att sakna alla i bandet ännu mer!
Men förhoppningvis ses vi snart igen!

Sen så var Medina och David här igår, och åkte hem idag!
Jag var ju fortfarande helt död efter slutkonserterna, så jag somnade tidigare än dem och har bara varit extra trött.
Sen imorgon ska jag först ha möte med min mentor och sen skrivas in på arbetsförmedlingen, så måste ta tåget in till skolan på morgonen eftersom jag inte har taxi på måndagar.
Men aja, jag ska snart sova eftersom jag fortfarande är helt slut, och inte riktigt fått vila helt än.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards