SAGiE

Alla inlägg den 13 maj 2019

Av Saga - 13 maj 2019 13:30

Helluuh, i förrgår träffade jag Linnéa och Medina, vi skulle först åkt in till Växjö på prideparaden, men det blev ändrade planer på vi åkte till Kalmar istället.
Så vi åt glass och gick runt i lite butiker, vi såg även William Spetz och skulle gå fram till honom och säga hej men han försvann ;-;
Så min inre 10-åring var helt förkrossad xD
Men vi hade iallafall kul och det var jättekul att träffa dem!

Sen följde Medina med hit och vi kollade på Annabelle, eftersom jag bara sett den andra filmen innan, och sen började vi äntligen kolla på den nya säsongen av Santa Clarita Diet, då vi sett den tillsammans innan och vi hann inte se så mycket, och nu måste vi vänta till nästa gång vi ses innan vi kan fortsätta kolla ;-;
Men vi började även kolla på Lucifer, så jag har den att kolla på när jag sett klart Once upon a Time, jag har typ en halv säsong kvar på den så jag kommer snart ha sett klart den cx

Förresten så kom mina nya piercingar, den ena staven kändes omöjlig att sätta in, medan den andra gick jättelätt.
Men de nya stavarna är ju väldigt korta, så jag fick knappt på kulorna, jag blev ju rekommenderad att beställa 7mm stavar, men att 6mm också skulle funka.
Sidan jag skulle beställa från funkade inte, så beställde från piercingkungen och där hade de inte 7mm, så då skulle jag välja mellan 6mm eller 8mm, så då tog jag 6mm och jag kände att de var liiite korta, så i framtiden hoppas jag att jag lyckas köpa 7mm!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards