SAGiE

Alla inlägg den 4 maj 2019

Av Saga - 4 maj 2019 23:44

Helluuh, idag var jag och kollade på ?din j-vla fegis? av Björn A-Ling och Johan Östling.
Innan åkte jag, mamma och Geir till Ming Palace (en kinesisk resturang) och åt, och maten var jättegod! Det fanns även mjukglass som vi också åt!
Efter det så var jag jättemätt, och fick ont i hela kroppen och började må väldigt illa kolla när vi skulle tillbaka till kalmarsalen.

Men sen så började föreställningen, och det var väldigt underhållande, och det blev en hel del skratt.
Det höll på i ungefär 2 timmar, (1 timme och 57 minuter exakt cx) och vi alla 3 hade kul!
Den var ju både rolig, och hade även mer seriösa delar, men det var iallafall kul och vi blev nöjda!

Nu kollar jag serier och ska snart sova, jag är jättetrött och behöver lite sömn. Alliz har redan somnat här på kudden bredvid mig!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards