SAGiE

Alla inlägg den 25 april 2019

Av Saga - 25 april 2019 17:17

Helluuh, idag skulle farmor och farfar komma hit och hämta mig och Melvin, så vi kunde hälsa på Malte på sjukhuset!
Jag har ju inte träffat honom sedan innan han skadades, och han hade ju ont men han mår ju bättre nu.
Han kommer få ha en korsett i 12 veckor nu, så förhoppningvis kommer det hjälpa honom!
Så vi fikade iallafall där vilket var mysigt, och åkte hem efter 15 någongång!

Min eyeliner är nästan helt slut så jag får köpa en ny imorgon för måste ändå in till stan på förmiddagen.
Sen när studiebidraget kommer ska jag beställa Nyx ultimate Brights paletten eller vad den heter, för det blir mycket smidigare att ta med mig än 2-3 jättestora ögonskuggspaletter.
För i vanliga fall brukar jag ha min 88-palett, min 96-palett och ibland min too faced then and now palette.
Så det blir enklare med bara en som har just de färgerna jag använder vardagligen. och kanske köpa en annan liten palett med lite mer skimriga färger!
Till gröna/blå sminkningar kan jag ju använda paletten jag köpte från revolution för ett tag sedan (som jag visade i ett inlägg för några inlägg sedan cx
Den är ju dessutom ungefär samma storlek som den från nyx!
Aja, har planerat att köpa den iallafall i typ 2 år men aldrig tagit tag i det, men nu tänker jag göra det!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards