SAGiE

Alla inlägg den 28 februari 2019

Av Saga - 28 februari 2019 17:10

Helluuh, jag köpte nyligen en ny palett från ?Revolution? och det som drog mig till den var själva förpackningen, som har glitter som flyter omkring och jag har suttit och kollat på det liiiite för mycket cx
Men självklart köper jag inte en palett enbart för förpackningen, jag har använt färgerna en hel del och tycker om den jättemycket!

Det finns bara 1-matt färger i den, resten är skimmer, men jag får ändå en hel del användning av den!
Många av färgerna använder jag över andra ögonskuggor, för att dem är väldigt fina att hoppa vissa andra färger med, och jag har använt den ljusaste färgen nästan varje dag sedan jag köpte den!

Jag vill gärna testa de andra paletterna också, såg att den lila också fanns på normal men jag tror att sen rosa kanske skulle passa mig bättre!
Men vi får se! Jag vill iallafall testa fler ögonskuggspaletter från revolution! ^^

Tyvärr fick jag inte något speciellt bra bild på ögonskuggorna på armen, de ser mycket finare ut i verkligheten! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards