SAGiE

Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Saga - 25 februari 2019 19:56

Helluuh, för några dagar sedan gjorde jag en smått ?Yami Kawaii? inspirerad sminkning, jag orkade inte göra jättemycket, men aja cx
Fast ja, stilen stämde ändå överens lite med hur jag känt mig senaste dagarna. Har mått aningen bättre sedan jag var i Karlstad, men speciellt senaste dagarna har jag mått jättedåligt igen. Men jag försöker iallafall göra vad jag kan för att må bra...

Det blev nyligen bestämt att min klass ska på studieresa i mars till Göteborg och man fick även stanna på egen hand 1-2 dagar om man ville, så jag, Ebba, David (och så ska jag även kolla med Tilda men har inte gjort det än) ska stanna en extra dag och bara ha kul eftersom vi så sällan ses!
Sen finns det ju roliga butiker att besöka cx (Science fiction bokhandeln, Shock, kawaii shop, rainbow island och lite sånt)
Vi kommer iallafall att åka på min 19-årsdag (28 mars) och då klassen åker hem den 29:e så stannar vi till den 30:e!
Så jag får fira lite med mina vänner iallafall eftersom jag inte kan fira med familjen!
Men det ska nog bli kul! Fast jag får ingen sömn då tåget går typ vid 5 på morgonen och för att jag ens ska ta mig upp ungefär 2 timmar innan så måste jag stanna uppe hela natten och sova på tåget sen!

Nu ska jag iallafall spela sims, försöka att undvika att gråta och sen sova lite senare :?)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards