SAGiE

Alla inlägg den 21 januari 2019

Av Saga - 21 januari 2019 19:13

Helluuh, i fredags kom Medina hit och hon klippte äntligen mitt hår!
Jag ville ha det kortare, men både hon och mamma tyckte jag skulle vänja mig vid den längden det blev innan det blev ännu kortare.
Så för tillfället har jag min naturliga hårfärg igen (jag är rödhårig) men jag planerar att bleka och färga det så fort jag kan och lyckats fixa tid hos någon frisör som är villig att bleka mitt hår :?)
Jag är iallafall supernöjd med längden och det känns friskt och härligt!

Idag åkte jag in till skolan för att gå igenom det nya schemat med min mentor.
Det visade sig att jag är ledig på måndagar och fredagar vilket känns jättebra då jag kanske kan orka att gå klart skolan om jag bara går 3 dagar i veckan. Det är ju ändå bara ett halvår till studenten!
Jag ska försöka ta ledigt från en lektion på torsdag då jag kaaaanske kan få åka till Karlstad och se Deadlocked state på fredag!
Jag behöver bara fixa sovplats hos någon jag känner i närheten och få ledigt från en lektion då jag kan åka till mamma som ändå ska samma väg på torsdagen.
Sen hoppas jag åldersgränsen inte är högre än 18 år, hittar ingen information men Liam skulle kanske kolla upp det åt mig!
Annars får jag försöka kontakta baren det är på för att se!
Jag hade tappat bort min legitimation men hittade den iallafall idag!
Så nu kan jag förhoppningvis gå!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards