SAGiE

Alla inlägg den 7 januari 2019

Av Saga - 7 januari 2019 15:39

Helluuh, idag skulle jag och Tilda åkt till unik och prata mer om gymnasiearbetet och det men jag har lyckats bli sjuk och kände inte att jag klarade det.
Men Tilda bestämde sig för att åka dit ändå så jag hoppas mötet har gått bra för henne och att vi vet lite mer sen!
Jag skickade iallafall frågorna vi hade så hon kunde fråga om vissa saker vi behövde veta!

Imorgon börjar skolan igen men vet inte om jag kan gå om jag inte mår bättre, det känns som jag ska hosta ut mina lungor, jag är yr, känner mig febrig och har typ ingen röst just nu.
Men ja, vi får se hur det blir!
Jag såg iallafall senaste avsnittet av hugtto precure för en stund sedan!
Det är typ 3 avsnitt kvar och de känns sorgligt, har verkligen tyckt om den jättemycket och även om jag ser fram emot Star Twinkle Precure så kommer jag sakna Hugtto!
Det är första precure serien som jag följt och sett hela av (har även sett flera andra nästan klart men inte helt än) men jag känner att jag verkligen älskar Hugtto precure!

Jag ska försöka fortsätta med städningen i mitt rum om en stund om jag orkar, sen lär jag ligga i soffan med en kopp te och kolla på något resten av dagen!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards