SAGiE

Alla inlägg den 29 november 2018

Av Saga - 29 november 2018 23:10

Helluuh, jag har varit hemma sedan i tisdags när jag blev sjuk men förhoppningvis kan jag gå till skolan igen imorgon om jag är pigg, är på bättringsvägen nu!
Men idag har jag mest tagit hand om hundarna och kollat serier. Det kom ut ett nytt avsnitt av Zombieland saga som jag såg också!
Zombieland saga var mest något jag tyckte var kul och som fick mig att skratta från början, men jag tycker verkligen om den såå mycket! Den är rolig, spännande, karaktärerna är väldigt intressanta och den har även fått mig att gråta liiiite cx
Älskar dessutom musiken!

Imorgon tänkte jag att jag kanske kunde julshoppa lite på dollarstore om jag orkar gå dit, jag tänkte även köpa en ryggsäck då min är jättesönder och jag har sett en rosa där som jag vill försöka göra gullig!
Den behöver inte ha jättebra kvalité, behöver bara något just nu cx
Men har skrivit en liten inköpslista med saker jag tänkte köpa, vilket innehåller lite julklappar!
Vill även in till stan och köpa på andra ställen också snart, är så sugen på att köpa julklappar nu ju!
Förhoppningsvis kommer även en julklappsvideo senare där jag kanske slår in julklappar eller något sen!
Älskar själv att se inslagningsvideos!
Speciellt att titta på samtidigt som jag själv slår in julklappar!

Aja, jag ska försöka somna nu, förhoppningvis lyckas jag somna i tid cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards